Олександр Толкач, Директор із зовнішніх зв’язків, ДТЕК 

Директор із зовнішніх зв’язків ДТЕК Толкач Олександр Олександрович.

Закінчив у 1999 році Московський державний інститут міжнародних відносин (Університет) МЗС Росії за спеціальністю «Міжнародні відносини».

У 1999-2004 роках перебував на дипломатичній службі у Відділі НАТО, РЄАП і ЗЄС Міністерства Закордонних Справ Російської Федерації, а пізніше – Аташе в Постійному представництві Росії при ОБСЄ (Відень, Австрія).
З 2004 року працював у російській компанії «Мечел», де пройшов кар’єрний шлях від менеджера зі зв’язків з громадськістю до Директора департаменту зовнішніх зв’язків.

У вересні 2010 року очолив Дирекцію із зовнішніх зв’язків ДТЕК.

IR служба – від створення до IPO і тонкощі роботи з buy-side інвесторами. Майстер-клас Олександра Толкача

Сьогодні розвиток не тільки великого, але часто і середнього бізнесу неможливий без залучення різних форм зовнішнього фінансування. Банківські позики, прямі інвестиції стратегічних/портфельних інвесторів, успішний продаж облігацій і акцій на вільному ринку (знамените слово “IPO”) – усі ці інструменти вимагають дуже якісної інформаційної роботи з представниками фінансового співтовариства. Узагальнено їх називають «інвесторами», а роботу з ними – Investor Relations (IR).

Іноді IR називають «фінансовим піаром», іноді вважають «дочірньою» функцією корпфіну … Такі підходи є неповноцінними й невигідними компанії і зазвичай пов’язані з нерозумінням глибинних процесів фінансових ринків, а також з гострим браком IR фахівців на ринку СНД.
Одночасно якісна IR команда, що володіє необхідним розумінням і ресурсами (навіть якщо це всього 1-2 людини), здатна «принести» компанії величезну вигоду, істотно змінити її потенціал із залучення коштів, підвищення репутації в міжнародному діловому співтоваристві і навіть десь забезпечити політичний та соціальний захист.

У своєму майстер-класі «IR служба – від створення до IPO і тонкощі роботи з buy-side інвесторами» Олександр Толкач намагатиметься дати розуміння викликів сучасного IR-ника, поради про те, як і коли керівництву компанії слід створювати і структурувати роботу IR служби і які підводні камені зустрічаються на початку шляху, коли компанія тільки виходить на публічні ринки капіталу. Наведе приклади численних кейсів останніх років, пройдених на практиці проведення IPO, SPO та розміщення облігацій у Нью-Йорку, Лондоні та Франкфурті.

Майстер-клас відбувся 11 жовтня 2011 р.