«Медіа Майстерня»: досвід телеканалу «Україна»

Юрій Сугак, директор департаменту інформаційного мовлення телеканалу «Україна»

З початку запуску першої «Медіа Майстерні» для студентів факультетів журналістики та телебачення пройшло вже чимало часу. Кращі випускники минулого курсу давно працюють на телеканалі «Україна». Ми залишилися задоволені результатами першого сезону, а також отримали безліч позитивних відгуків. Це дало нам мотивацію не зупинятися на досягнутому і рухатися далі. Саме тому поспішаю поділитися з вами свіжою новиною – новий сезон «Медіа Майстерні» запланований на цю зиму і стартує вже 30 січня. А поки давайте згадаємо, як все починалося, які цілі ми ставили перед собою, що у нас вийшло і які зміни ми запланували для нового курсу.

Ідея запуску освітнього проекту лежала у нас на поверхні. Так, подібних шкіл зараз на ринку багато. Деякі з них стрімко виникають, але так само швидко зникають. «Медіа Майстерня» унікальна в першу чергу тим, що є некомерційним проектом.

Спочатку нашою основною метою було підвищити рівень знань співробітників усередині каналу. Розвиток і професійне зростання співробітників завжди є одним з пріоритетних напрямків роботи. Ми починали навчання в інформаційному департаменті, пізніше коло розширилося, і ми сформували цілу програму корпоративних майстер-класів, які дають не тільки базові знання, але й доносять іншим учасникам суть роботи своїх колег з інших підрозділів і департаментів. На мій погляд, це дуже необхідно для «правильної» і злагодженої роботи великої компанії.

Зіткнувшись з нестачею кадрів на ринку і помітивши, які плоди приносять внутрішні тренінги, ми взяли на себе відповідальність допомогти нашій телевізійній сфері і запустили перший 7-тижневий курс для студентів і випускників ВНЗ. Відбір відбувався за розробленою нами системою з чіткими вимогами, оскільки головне завдання – випустити на ринок підготовлених, кваліфікованих людей. Під час навчання студенти не тільки отримували теорію, але також стажувалася в департаменті інформаційного мовлення: були кореспондентами виїзних зйомок, готували власні репортажі, мали можливість попрацювати у Верховній Раді і Кабінеті Міністрів, провели 480 годин на практиці в ньюз-румі (!). Було дуже цікаво спостерігати за їхнім прагненням, палаючими очима і драйвом, з яким вони приступали до своїх нових завдань. За підсумками роботи літнього курсу 3 людини стали частиною нашої новинної команди.

Що стосується тренерського складу, ними стали наші досвідчені та авторитетні співробітники каналу – ведучі Анна Панова та Олег Панюта, керівники проектів Валентина Левицька та Олена Цинтила, головний режисер Борис Долина та ін. Упевнений, що й вони також чомусь навчилися, у чомусь вдосконалилися, щось переглянули. Вони з кожним разом покращують якість своїх тренінгів, роблять їх насиченими, динамічними, незвичайними.

У новому курсі, який стартує цієї зими, ми вирішили розширити нашу програму і занурити наших студентів не тільки в новинну журналістику, але й в журналістику life style. Під час навчання студенти пройдуть серію майстер-класів від експертів, а також зірок редакції і каналу. Практика пройде на наших топових передачах «События» та «Ранок з Україною». Ми всі вже з нетерпінням чекаємо початку і впевнені, що зимовий курс відкриє нові таланти, і тим самим ми зробимо ще один внесок у розвиток журналістики і телебачення України!

Джерело: Корпоративний блог СКМ

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі.