Київський національний університет імені Тараса Шевченка відкрив перший в Україні проект масових онлайн-курсів – «Університет онлайн». Нова ініціатива університету надасть вільний та абсолютно безкоштовний доступ до кращих навчальних можливостей всім бажаючим в Україні і закордоном.
Кожен курс проекту «Університет онлайн» буде складатися з відеолекцій провідних викладачів КНУ ім. Тараса Шевченка, інтерактивних тестів, що дозволять закріпити отримані знання, а також форуму, на якому студенти зможуть задати питання викладачу та спілкуватися один з одним. Усе, що знадобиться для участі в такому курсі, – комп’ютер і наявність доступу до Інтернету.
Першим масовим онлайн курсом проекту став «Бренд-менеджмент» доцента економічного факультету КНУ ім. Тараса Шевченка Андрія Длігача. Цей курс ставить за мету розповісти всім бажаючим про те, як створювати і використовувати бренди у бізнес-практиці. До участі в курсі запрошуються студенти профільних (економіка, маркетинг) і непрофільних факультетів, абітурієнти, усі бажаючі створити власний бізнес та бренд, підприємці, лідери та відповідальні за імідж неприбуткових організацій, працюючі професіонали, а також всі, хто зацікавлений питанням створення та управління брендами.
«Онлайн-революція в освіті, про яку останні два роки ми могли читати на шпальтах світових ЗМІ, нарешті, приходить в Україну, – зазначає автор концепції і менеджер проекту «Університет онлайн» Іван Примаченко. – Ми сподіваємося, що новий експериментальний проект університету відкриє широкі перспективи для вищої освіти нашої країни і зробить кращу освіту доступною кожному».
Участь у курсі є безкоштовною. Реєстрація на масовий онлайн-курс «Бренд-менеджмент» відкрита з 1 липня на сайті http://online.knu.ua. Дата початку курсу – 16 вересня 2013 року.