В яких компаніях мріють працювати українці

Робота мрії у всіх різна. Комусь важлива зарплата, комусь — можливість професійного зростання, а хтось просто хоче працювати в компанії своєї мрії. У яких роботодавців найчастіше хочуть працювати українці, дізнавався Міжнародний кадровий портал HeadHunter Україна.

Ситуація на ринку праці складна й вимагає від пошукачів більш активної й навіть наполегливої поведінки. Найбільш цілеспрямовані не соромляться заявляти про себе ще до того, як у роботодавця з’явиться пропозиція роботи, — використання послуги «Хочу у вас працювати!» на hh.ua також зросло.

Дуже показово, що для більшості пошукачів найбільш бажаний роботодавець — великі міжнародні корпорації. Саме з них складається топ-перелік тих компаній, у яких хочуть працювати пошукачі. З українських компаній до цього списку потрапила тільки корпорація Group DF.

Найчастіше пошукачі хочуть працювати в роботодавців банківської сфери й IТ. Популярні також брендові FMCG компанії, міжнародні корпорації-виробники електроніки й торгові мережі. Лідери за кількістю спрямованих резюме з опцією «Хочу у вас працювати!»: Альфа-Банк — 234 резюме, Яндекс — 164 і Microsoft — 92 резюме за останні шість місяців.

У банківській сфері найчастіше пошукачі відправляють свої резюме в Альфа-Банк (234 резюме), Райффайзен Банк Аваль (59), Citibank (26), Deutsche Bank (24), OTP bank (18).

В IТ сфері лідирують Яндекс (164), Microsoft (92), Лабораторія Касперського (34), ABBYY (30), SAP (28), Google (25).

Найбільш популярні в пошукачів FMCG компанії — PepsiCo/Вімм-Білль-Данн (88), L'Oreal (71), Johnson&Johnson (64), Procter & Gamble (44), Zara (33), САН ІнБев Україна (23), Danone (18).

Досить часто відправляють пошукачі свої резюме і в глобальні компанії, які займаються виробництвом і продажем електроніки, — Schneider Electric (23), BOSCH (27), PHILIPS (22), Siemens (35), Samsung Electronics (32).

У сфері автопродажу часто шукають роботу в таких компаніях, як АВТ Баварія (44), RENAULT (18), Тойота-Україна (18).

Серед роздрібних мереж однозначні лідери — АШАН (27) і Leroy Merlin (30).

 

Джерело — Вища освіта.

Тільки зареєстровані користувачі можуть залишати коментарі.
До Кока-коли вже не так хочуть потрапити, як до Пепсі? О це цікава новина.