Якщо ви почали помічати за собою, що постійно все забуваєте і не можете сконцентруватися на роботі або інших справах – не сидіть склавши руки. Перемогти стан розсіяності допоможе дотримання кількох простих правил.
Навчіться користуватися блокнотом і робити списки
Якщо думки розлітаються і губляться, значить, треба перенести їх на папір. До того ж, звичка записувати навчить бути більш організованим і зібраним, тобто загалом послужить хорошою вправою для поліпшення пам'яті та концентрації уваги.
Купіть блокнот, а ще краще – органайзер. Привчіть себе методично робити в ньому записи про абсолютно всі майбутні справи – і ті, про які пам'ятайте, і ті, про які ризикуєте забути. Тільки-но зробите щось із записаного, ставте поряд із написом галочку або викреслюйте – таким чином вам доведеться частіше заглядати в свій блокнот, а також почне розвиватися звичка контролювати свій графік.
Не варто записувати все на папірцях і стікерах, які потім будуть успішно втрачені в надрах робочого столу або розкидані по квартирі.
Іще одна важлива річ – списки. Аби не проґавити чогось, складіть поетапний перелік того, що і як маєте зробити.
Наведіть лад усередині та зовні
Більшість причин неуважності зводяться саме до нездатності навести порядок у себе в голові та в навколишньому оточенні. Адже що більше навколо зайвих предметів, то менше залишається вільного простору і ще довше доводиться шукати необхідні речі, загублені під купою непотрібних паперів.
Розчистить робочий стіл, повикитайте старі файли з комп'ютера. Також знайдіть того, хто буде вказувати вам на промахи – така настирлива особистість під боком просто необхідна. По-перше, ви не завжди помічатиме, що забули щось або з неуважності допустили помилку в роботі. У такому випадку ця людина виступатиме таким собі страховим полисом, який врятує ситуацію. По-друге, усвідомлення того, що ще хтось бачить ваші промахи і не соромиться на них вказувати, триматиме вас у тонусі, навчить не лінуватися зайвий раз усе перевіряти.
Робіть усе відразу, поки ще пам'ятаєте
Іще один простий метод хоч трохи розвантажити голову від хаосу думок і завдань – постаратися справлятися з усім відразу, тільки-но виникає потреба. Якщо вас про щось попросили – робіть, не відкладайте в довгу шухляду. І не забудьте записати про це в блокнот.
За матеріалом у FeelGood